Hoe kunt u gebruik maken van CleanConnect?
CleanConnect is een gebruikersvriendelijk online systeem en wordt volledig aangepast aan uw bedrijf. Op deze manier kunt u het gemak zelf ervaren en de voordelen optimaal benutten.
Hiervoor hoeft u slechts een aantal stappen te doorlopen.
CleanConnect in enkele stappen
Stap 1: Inloggen
Om gebruik te maken van CleanConnect moet u eerst inloggen. Inloggegevens ontvangt u bij registratie.
Stap 2: CleanConnect vullen met uw informatie/stamgegevens
Om Clean Connect zo in te richten dat het voor uw organisatie goed werkbaar is, is het belangrijk om het systeem eerst te vullen met standaard informatie zoals gebruikers, klantenbestand, soort voertuigen en reinigingshandelingen per voertuig.
Zowel werkgevers als werknemers en klanten kunnen toegang krijgen tot het systeem. Het klantenbestand moet gevuld worden om snel en effectief orders toe te voegen en deze direct te koppelen aan uw klanten.
Werkorders toevoegen
U kunt nu gemakkelijk werkorders toevoegen.
Voor meer informatie kunt u hier de handleiding voor het gebruik van CleanConnect openen.
Uw voordelen
- Overzicht in uw administratie en orderverwerking
- Gebruikersvriendelijk systeem
- Besparing van tijd en geld
- Professionalisering van uw bedrijf
- Overzichtelijk, dus minder kans op fouten
- Betere samenwerking met uw klant
Veel gestelde vragen
- Wat moet ik doen om gebruik te maken van CleanConnect?
- Welke kosten zijn er verbonden aan het gebruik van CleanConnect?
- Hoe kan ik inloggen op CleanConnect?
- Voor wie is CleanConnect?
- Hoeveel tijd bespaar ik door het gebruik van CleanConnect?